До Головного управління ДПС у Львівській області у серпні цього року надійшло 84 звернення громадян, з них 79 – індивідуальних (94 відсотки) та 3 – колективні (4 відсотки) та 2 анонімні (2 відсотки) звернення.
За формою надходження надійшло: поштою – 30 звернень (36 відсотків), від міністерств та інші органи влади, зокрема, ДПС України – 29 звернень (35 відсотки) та 25 звернень (29 відсотків) – засобами електронного зв’язку, через мережу інтернет безпосередньо від громадян.
Аналіз звернень свідчить, що переважна кількість (82 звернення – 98 відсотків), які надійшли у серпні, стосувалися податкової та фінансової політики, а саме:
- проведення перевірок з питань порушення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків – 46 звернень (56 відс.);
- нарахування місцевих податків, зокрема, обрахування податку на майно – 22 звернення (27 відс.);
- нарахування загальнодержавних податків - 6 звернень (7 відс.);
- з питань відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків – (3 звернення – 4 відсотки);
- з питань реєстрації та обліку платників податків – 1 звернення (2 відс.);
- щодо місцевих податків і зборів - 1 звернення (1 відс.);
- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області - 4 звернення (5 відсотків).
Переважна кількість звернень надійшла:
- до управління оподаткування фізичних осіб – 49 звернень (58відс.);
- до управління податкового аудиту – 27 звернень (32 відс.);
- до Львівської ДПІ – 3 звернення (4 відсотки).
- до управлінь оподаткування юриди чних осіб та економічного аналізу надійшло по 2 звернення (по 2,5 відсотка)
- до управління організації роботи - 1звернення (1 відс.).
Контакти «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv