Управління електронних сервісів ГУ ДПС у Львівській області продовжує низку роз’яснень щодо порядку отримання адміністративних послуг:
що варто знати для отримання довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
Попередні матеріали:
- щодо отримання довідки про доходи;
- підтвердження статусу податкового резидента України;
- про отримання довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).
Умови (підстави) отримання адміністративної послуги
Подання декларації про майновий стан і доходи.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Звернення подається до головного управління ДПС за місцезнаходженням (місцем проживання) резидента або постійного представництва нерезидента, що здійснює на користь нерезидента будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України в один із таких способів:
поштою;
через державні податкові інспекції, утворені в складі Головного управління ДПС;
засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (сервіс «Листування»).
Строк надання адміністративної послуги
Термін видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) становить 10 календарних днів.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Відсутні.
Способи отримання результату
Безпосередньо в державній податковій інспекції, через яку подано заяву.