Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції

опубліковано 22 червня 2016 о 16:08

Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції

Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, а також актів організаційно-розпорядчого характеру ведеться в Головному управлінні ДФС у Львівській області (далі - ГУ ДФС у Львівській області) централізовано за допомогою АІС „Управління документами, яка функціонує в ГУ ДФС у Львівській області.

Документи у структурних підрозділах ГУ ДФС у Львівській області формуються у справи згідно із затвердженою номенклатурою.

Відповідно до встановленого порядку здійснюється відбір, облік, архівне зберігання та використання документів на усіх видах матеріальних носіїв інформації, що створюються структурними підрозділами, а також передача на державне зберігання документів, віднесених до Національного архівного фонду України, Державного архіву України, відомчого архіву Головного управління ДФС у Львівській області.

 

Види інформації, які зберігає

Головне управління ДФС у Львівській області

 

1. Інформація про ГУ ДФС у Львівській області:

1.1. функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності;

1.2. інформація про організаційну структуру, прізвища, імена, по-батькові, номери службових телефонів, адреси електронної пошти керівництва ГУ ДФС у Львівській області, начальників управлінь, самостійних відділів (крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом);

1.3. положення про структурні підрозділи (крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом).

2. Інформація про діяльність ГУ ДФС у Львівській області:

2.1. регламент роботи;

2.2. плани роботи;

2.3. звіти про виконання планів роботи;

2.4. інформація про наради, конференції, семінари, брифінги, круглі столи, прямі телефонні лінії, що проводяться ГУ ДФС у Львівській області відповідно до компетенції структурного підрозділу.

3. Інформація про колегію ГУ ДФС у Львівській області:

3.1. інформація про склад колегії;

3.2. плани проведення засідань колегії.

4. Розпорядчі документи ГУ ДФС у Львівській області (крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом).

5. Інформація про діяльність дорадчих органів, що створені та діють при ГУ ДФС у Львівській області:

5.1. інформація про роботу Громадської ради при ГУ ДФС у Львівській області.

6. Інформація про доступ до публічної інформації:

6.1. організація забезпечення доступу фізичних, юридичних осіб, об’єднань без статусу юридичної особи до публічної інформації;

6.2. звіти щодо задоволення запитів на інформацію;

6.3. перелік відомостей, що становлять службову інформацію;

6.4. форма для подання запиту на отримання публічної інформації, розпорядником якої є ГУ ДФС у Львівській області;

6.5. інформація про систему обліку публічної інформації, що знаходиться у володінні ГУ ДФС у Львівській області;

6.6. порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є ГУ ДФС у Львівській області;

6.7. порядок оскарження дій чи бездіяльності розпорядника інформації.

7. Інформація про розгляд звернень громадян у ГУ ДФС у Львівській області:

7.1. аналітично-звітна інформація щодо стану розгляду звернень та особистого прийому громадян у ГУ ДФС у Львівській області;

7.2. графік прийому громадян;

7.3. порядок прийому громадян;

8. Інформація з антикорупційної діяльності

8.1. плани заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в ГУ ДФС у Львівській області та її територіальних органах;

8.2. звіти про виконання Плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в ГУ ДФС у Львівській області та її територіальних органах.

9. Інформація з питань кадрової роботи та державної служби:

9.1. інформація щодо вакансій, порядку та умов проходження конкурсу на заміщення вакантних посад.

10. Інформація про адміністративні послуги, що надаються ГУ ДФС у Львівській області:

10.1. форми і зразки документів, необхідних для надання адміністративних послуг, та правила їх заповнення;

10.2. перелік адміністративних послуг, що надаються ГУ ДФС у Львівській області.

11. Інформація з питань планово-фінансової діяльності, матеріально-технічного забезпечення:

11.1. інформація про фінансові ресурси (структура та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);

11.2. інформація про результативні показники виконання бюджетних програм;

11.3.  інформація, пов’язана з проведенням процедур закупівель послуг, яка підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України „Про здійснення державних закупівель”.

12. Реквізити вхідних та вихідних документів ГУ ДФС у Львівській області.