Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-травні 2018 року

опубліковано 08 червня 2018 о 14:35

У січні-травні 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 143 звернення, що в 1,7 разів менше, ніж за аналогічний період минулого року (у січні-травні 2017 року – 249 звернень), з них 142 заяви (клопотання) та 1 скарга. Зокрема, у травні надійшло 41 звернення (усі заяви (клопотання).

Велика кількість звернень – 67 заяв (клопотань), що становить 46,8 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у квітні надійшло 27 таких звернень). Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 30 звернень (у травні – 7 звернень), затримок в митному оформленні – 21 звернень (у травні – 4 звернення), щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 13 звернень (у травні – 2 звернення), щодо відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 4 звернення (у травні таких звернень не було), щодо порушення митних правил – 8 (у травні – 1 звернення).

У березні 2018 році на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшла 1 скарга, яка стосувалась порядку роботи митного поста «Рава-Руська». За результатами розгляду цієї скарги порушень в діях посадових осіб митниці виявлено не було. За бажанням заявника, Львівською митницею ДФС було надано йому письмову відповідь.

У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.