Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-червні 2018 року

опубліковано 09 липня 2018 о 15:41

У січні-червні 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 197 звернень, що майже в 1,5 рази менше, ніж за аналогічний період минулого року (у січні-червні 2017 року – 288 звернень), з них 142 заяви (клопотання) та 2 скарги. Зокрема, у червні надійшло 54 звернення (53 заяв (клопотань) та 1 скарга).

Велика кількість звернень – 96 заяв (клопотань), що становить 48,7 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у червні надійшло 29 таких звернень). Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 39 звернень (у червні – 9 звернень), затримок в митному оформленні – 25 звернень (у червні – 4 звернення), щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 18 звернень (у червні – 5 звернень), щодо відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 7 звернень (у червні – 3 звернення), щодо порушення митних правил – 12 (у червні – 4 звернення).

У березні та червні 2018 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 2 скарги, які стосувались порядку роботи митного поста «Рава-Руська» та неправомірної, на думку заявника, відмови на цьому ж митному посту у пропуску на митну територію України транспортного засобу особистого користування. За результатами розгляду цих скарг порушень в діях посадових осіб митниці виявлено не було. За бажанням заявників, Львівською митницею ДФС було надано письмові відповіді.

У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.