Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за січень-грудень 2022 року

опубліковано 05 січня 2023 о 13:55

За 2022 рік до ГУ ДПС у Львівській  області надійшло 247 звернень громадян, з яких 246 – письмових заяв (листів), в тому числі 1–скарга.

 

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики (246 заяв – 100 % від загальної кількості), найпоширеніші  з  них:     щодо контрольно-перевірочної роботи  - 87 звернення, або (35 %), щодо інформування про ухилення від сплати податків - 71 звернень (29 %), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 19 звернень  (8 %), видачі довідок (про суми грошової допомоги, заробітну плату, стажу роботи) - 12 звернення  (5 %),  інші питання-57 (23 %).

З інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області надійшло 57 звернень, або 23 %, зокрема: про внесення змін в дані ІПН, про незаконне працевлаштування та розкрадання бюджетних коштів, щодо заборгованості по ЄСВ, щодо податку на нерухоме майно, щодо неофіційно працюючих працівників, щодо наявності дозволів на проведення господарської діяльності, щодо наявності ліцензій на продаж алкогольних напоїв, та ін.

Станом на 01 січня 2023  ГУ ДПС у Львівській області розглянуто 232 письмових звернень (94 % від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 118 звернення, вирішено позитивно – 69 звернень, 16 - повернено авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян», 5 - надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 9 - не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». По 15 зверненнях термін виконання в звітному періоді не настав.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.

Впродовж 2022 року надійшло 9 колективних та 11 анонімних звернень. Неодноразових та масових звернень не надходило.

За соціальним станом авторів звернень надійшло  10 звернень від пенсіонерів, 1 – від військовослужбовця.

В 236 випадках  - соціальний стан не визначено.

За категоріями авторів надійшло 1 звернення від учасника бойових дій та 2 від ветеранів праці.

Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Герої України, за звітний період не надходило.